Rules

Hier vind je alle informatie over de regels van het
nieuwe voedingsschema.

good luck

xxxxx
Plaats reactie
Danielle26
Site Admin
Berichten: 20
Lid geworden op: 25-04-2014 12:05

Rules

Bericht door Danielle26 » 25-04-2014 13:53

Oké je hebt ervoor gekozen om mee te doen aan het voedingsschema.
Super! Wat er verwacht word is volledige toewijding , in het begin zal het moeilijk zijn maar na ongeveer 2 weken zal je je buik zien wegsmelten en weet je waarvoor je het allemaal doet. Op een gegeven moment denk je er nietend meer aan dan is het gewoon een standaard manier van levengeworden.

Om te beginnen, dit is geen dieet! Maar een manier van leven en anders eten, je bewust worden van wat je allemaal naar binnen vouwt. Dus het is een bewustwording van wat je je lichaam allemaal aandoet.

Ik bijvoorbeeld eet te weinig en de dingen die ik eet zijn niet voedzaam voor mijn lijf en alle beweging die ik krijg. Het gaat er dus om om goed te zijn voor je lichaam. Wat ik hier allemaal post heb ironieteken zelf verzonnen maar wel ondervonden. Handig is misschien om het boek : de hormoon factor aan te schaffen. Daar heb ik mijn theorieën uit samen met de theorieën van mijn personal coach. Na 50000 verschillende crash en jojo diëten te hebben gedaan is dit het enigste wat werkt! Waarom? Omdat je mag blijven eten en je je er goed bij voelt. En als we onze ervaringen hier zullen delen komen we er met elkaar zeker wel!

Om bij het begin te beginnen:

Wat mag je niet?

Gluten, transvetten en E-nummers en geen melkproducten


Wat houdt dat in?

Geen brood, geen pasta, geen bewerkte chemische producten en geen vette troep. Labeltjes gaan lezen dus.

Maar dan kan ik niks meer eten hoor ik je denken. Dat is allesbehalve waar, wel moet je wat vroeger op staan om te koken, iets waar ik ook moeite mee heb maar dat is een kwestie van gewenning.

Dus wat mag je wel?
Alles wat puur Onbewerkt is en gluten vrij, maar dit mag je dan wel onbeperkt!
1 basisregel! Je lichaam bestaat niet uit calorieën maar uit hormonen, eet jij alles wat je lijf nodig hebt dan is het in balans en verlies je al het overtollige, niet alleen in gewicht maar ook je kwaaltjes en acne etc.

Voorbeeld : geen brood maar wel rijstewafels. Geen pasta maar wel quinoa of rijst

Dit moet je allemaal eten:
Alle bonen, alle groenten, alle fruitsoorten, elke dag noten zoals amandelen paranoten etc (geen cashewnoten) alle vleessoorten behalve varkensvlees, alle vissoorten, pure chocolade mee dan 80% en ga zo Maar door.

Hier de 12 basisregels:

1 lijd nooit en ten nimmer honger!
2 eet zoals de natuur het bedoeld heeft
3 kies voor eko
4 eet koolhydraten met mate
5 eet voldoende eiwitten, ongeveer 10 eieren per week mag!
6 eet genoeg vetten
7 eet vlees gevogelte en vis
8 eet hormoonboosters als pure chocolade en blauwe bessen
9 kook verantwoord
10 laat deze dingen staan! ( tafelsuiker, melkproducten,E-nummers, koffie, pinda's, drop, banketproducten, light producten, maisproducten)
11 eet geen tarweproducten
12 gezondig af en toe. 1x per week


Dus al met al lijkt het lastig maar het is heel goed te doen. Je kunt echt heel lekker eten en dat ga je ookzeker merken. Het kost enkel wat meer tijd qua koken. Op dit forum wil ik meningen delen, receptjes en alles wat erbij komt kijken. Ik zal qua voeding er steeds meer tips opzetten en er is ook een andere manier van trainen die ik er ook op zal zetten.

We gaan ervoor!

Groetjes,

Danielle

Plaats reactie